// Strawberry Cupcake


Hello World! Im Amy/NAS. Was born on 15 Disember 1996 in Hospital Kota Tinggi, Johor Bahru. I was in form 5 and taken pure science. Are addicted to the camera and the colour pink. I'm searching for my strength with the help from Allah. (Y)




► My Biography
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una

My Wish ♥
♥ Berjaya dalam hidup di dunia & akhirat
♥ DEAN LIST FOR EVERY SEM
♥ Tinggi. HAHA
♥ My Mr Perfectionist


| Newer Post
Saya rindu awak
Thursday 29 December 2011 | 9:49 pm | 0 Sweet Cupcake
holla peeps.takde pmbuka bicara mcm sblmny.takde keling mlm ni.kay aku sndr xtau nk mulekan dari mne.
tapy jujur aku ckp aku rindu dy.
rindu yg teramat.
dan aku tak mampu nk bagitau dy sume ni.
sbb aku rasa air mata aku dah free byk sgt keluar.
please myra,be strong..
wlpn dah byk sakit hati,tapi aku tetap rndu dy.
hm,boleh tak tlg hlngkan sume perasaan ni?
letih tau dak??
aku je kot yg ingat dy,tapi dy tak pun.
aku nak text  pun takde mood.
rase mcm nk bagi alasan yg aku ni dah nk mati.

ade tak org faham aku?
tolong.aku dah tak kuat..
sesungguhnya aku lemah.
izinkan aku brda di sisi dy buat kali terakhir.
dan lps tu,nk suruh aku lupa dy pun takpe.
amnesia pn ok kot..
dah tak pyh nak ingatII dy lagi.
aku nk tgok dy hpi je dari jauh.
takde bnde lain pn aku mintak.
lau dy happy,aku pn happy.
insyaAllah i will :))
ade org fhm aku pn dah ckup okayy.
aku tak mintak lebih tu je.
sekurangII nye aku ade teman setia untuk dgr aku time aku ada mslh,
time aku mmrlukan dan ada masa untuk hentikan air mata aku.
keterlaluan ke permintaan aku tu? :'(
please myra, don't cry anymore.
you have to be strong.

jgn tnjuk sgt yg kau ni lemah.
senang org nk jatuhkn kau,kau tau tak?

ok, aku akan dptkan balik smgt aku yg dulu.
lau la kau tau yg aku tgh rindukan kau,
no, its ok lau aku tak boleh tgk kau dpn mta aku.
kau tau sume ni pn dah cukup untuk aku.
aku tak mintak lebih.

aku harap kau happy.
lau kau perlukan aku,aku akan selalu ada umtuk kau.
wlpn aku tau kau lebih ______________________________
pndaiII la kau smbung sndri ayat tu.
aku taknak ngs lagi.

aku yakin kau tgh brgmbira sekarang.
keep your smile smpi bleII kay .
n aku akan tenang untuk lihat sume tu.
thanks cause dah buat aku happy.
wlpn ________________________

ok hidup mesti diteruskan.aku cuma ada dua tahun lagi untuk capai citaII aku.
kegagalan pertama tak bermakna aku harus menyerah.
masih ada peluang untuk aku dan akanku guna peluang tersebut dgn sebaikII nya.
dan dgn citaII aku tu la akan aku kejar apa yg aku inginkan jadi milik aku.
mungkin Allah lebih tau apa yg akan berlaku pada masa yg akan dtg.
tapi aku boleh cuba dptkannya dgn usaha, tawakal dan doa.
who knows,right?

tu je luahan hati aku.selebihnya simpan dan pendam.shut! tu diri aku.
dulu,sekarang dan selamaII nya.yg rapat dgn aku pn,aku tak pernah nk bgtau.
yg ada cuma PENDAM.dan tu kot yg buat org teringinII nak tau.
but sorry,ni adalah diri aku.dan bagi aku pendam adalah cara terbaik daripada
bercerita kerana kadangII kte tak sedar ble kte bercerita kte dah buat org sakit hati
dan kte seperti org yg meminta simpati,kan?
tu pemikiran aku.pemikiran korang aku tak tau.

thanks cause sudi baca luahan yg panjang lagi merepek.
bye.love u ever <3