// Strawberry Cupcake


Hello World! Im Amy/NAS. Was born on 15 Disember 1996 in Hospital Kota Tinggi, Johor Bahru. I was in form 5 and taken pure science. Are addicted to the camera and the colour pink. I'm searching for my strength with the help from Allah. (Y)




► My Biography
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una

My Wish ♥
♥ Berjaya dalam hidup di dunia & akhirat
♥ DEAN LIST FOR EVERY SEM
♥ Tinggi. HAHA
♥ My Mr Perfectionist


Older Post | Newer Post
Allah kan ada ♥
Saturday 1 September 2012 | 12:21 pm | 0 Sweet Cupcake
1.9.2012
Dah nak tengahari. Tapi rasa mcm subuh lagi.
Masih bermimpi?
*tampar pipi*
Sakit pulak. Haih --'

Malas nak ingat apa yg dah jadi baru ni.
Anggap je semua tu tak pernah terjadi.
Saya kan kuat :')
Saya ada kawan-kawan, kakak dan abang yg selalu bg semangat kat saya.
Walaupun korang agak busy, tapi masih boleh curi masa untuk spend dgn saya.
K terharu sgt.
Korang buat saya rasa dihargai.
Paling tidak pun, mcm anak puteri raja. Hehehe.

Saya okay je. Takde apa-apa pun.
Jgn lah sampai mcm tu sekali.
-Aku pulak yg rasa bersalah-
Saya bukan jenis mengejar sesuatu yg semestinya takkan saya dpt.
Apa lah awak ni.
Dari awal, saya mmg dah tau.
Jadi saya terima semua tu dgn redha.

- Saya kuat. Buktinya saya masih bisa tersenyum hari demi hari :')


So, keep smile :')

1 je saya nak bagitau awak.
v
v
v
v
v
v


- Thanks untuk semuanya. Tssk tssk T.T

- Dan inilah diri saya yg sekarang. Saya kuat :') 

- Kalau awk betul-2 sayang saya, awak takkan dgr cakap org lain.
Sampai mcm tu sekali awak hukum saya.
Tanpa saya tau apa salah saya.
Hmmph, saya cuma nak awk tau, awk yg teristimewa dlm hati sy.

Ok lah gtg. Apa-apa pun, cool jelah. Allah kan ada :)