// Strawberry Cupcake


Hello World! Im Amy/NAS. Was born on 15 Disember 1996 in Hospital Kota Tinggi, Johor Bahru. I was in form 5 and taken pure science. Are addicted to the camera and the colour pink. I'm searching for my strength with the help from Allah. (Y)




► My Biography
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una

My Wish ♥
♥ Berjaya dalam hidup di dunia & akhirat
♥ DEAN LIST FOR EVERY SEM
♥ Tinggi. HAHA
♥ My Mr Perfectionist


Older Post | Newer Post
Trying.
Monday 6 August 2012 | 9:34 pm | 0 Sweet Cupcake
-6.8.2012-
Ramai manusia sdg brgelak ketawa. Mungkin sdg brbahagia dgn kehidupan
yg mereka jalani saat ini. Tapi aku?
Aku tak kuat :'(
Sudah ku cuba menahan air mata ini drp jatuh tp aku akui aku insan yg sgt lemah.
Tiba masanya, aku jatuh jua.
Wajah-2 mereka terlayar di ingatan.
Saya mintak maaf. Saya betul-2 tak kuat. Adakalanya saya tersenyum untuk menutup kesakitan tu.
Tapi, saya mmg tak boleh nak tipu. Saya tau Allah tak pernah tidur :)
Aku tak boleh nak face benda ni sendiri. Ya Allah, berikanlah aku kekuatan. 
Selagi aku mampu, aku akan cuba xD



For sure, aku rindu gila time aku batuk-2 cemni sampai tak boleh nak
brnyawa, dia temankan aku. Tiap-2 malam. Sampai la aku boleh
tidur, baru dia tidur. Dia sorang je yg boleh tahan mata dia
teman aku walaupun dia dah ngantuk gila masa tu. Dia sorang
je yg sanggup habiskan kredit dia call aku
walaupun dia tau dia takkan dgr suara aku.
Yg ada, bunyi aku batuk.
Now, takde dah sume tu. Hmm.
Maaf susahkan awak. *cough*