// Strawberry Cupcake


Hello World! Im Amy/NAS. Was born on 15 Disember 1996 in Hospital Kota Tinggi, Johor Bahru. I was in form 5 and taken pure science. Are addicted to the camera and the colour pink. I'm searching for my strength with the help from Allah. (Y)




► My Biography
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una

My Wish ♥
♥ Berjaya dalam hidup di dunia & akhirat
♥ DEAN LIST FOR EVERY SEM
♥ Tinggi. HAHA
♥ My Mr Perfectionist


Older Post | Newer Post
Alhamdulillah :)
Sunday, 16 September 2012 | 12:35 pm | 0 Sweet Cupcake
-16.9.2012-
Alhamdulillah aku masih diberi kesempatan untuk merasai kenikmatan yg ada di atas bumi Allah yg fana ini.
Alhamdulillah masih kuat menempuh segala onak duri liku-liku kehidupan yg
penuh pancaroba ini.
Awak, saya dah berjaya berhenti stalk profil fb awak dgn cara deact acc fb saya tu.
Maybe just untuk sementara.
Tapi takpe lah, drp saya menyakitkan hati sy sendiri :)


Saya mmg suka panggil awk pakcik. Kalau tak suka, bgtau tau. 
Saya akan berhenti panggil awk pakcik kalau awk taksuka.
Awak, saya taktau mcm mana nak hilangkan sume pasal awak dlm fikiran sy.
Sebab ke mana pun saya pegy, mesti wajah awk yg terus muncul dlm fikiran saya ni.



Boleh tak awak pegy jauh-jauh?
Sakit oo bila diri sendiri yg rasa.
Saya tengok awk pun dah bahagia, saya taknak kacau.

Hmm, awak oo awak.
Bila saya rindu awak, mesti saya dgr lagu ni.
Lepastu saya nangis. 
Tapi kenapa saya msti nangis? Agak bodoh la kan?
SAYA RINDU AWAK

Lagu ni yg selalu buat saya ingat kat awk.
Saya tak kuat la :'( 
Rasa macam nak lari jauh-jauh dari sini.
Tapi......
Kalau saya buat mcm tu pun, awk tetap akan ada dlm fikiran saya.
Hmm, redha jelah bila hati yg dulunya keras mcm batu tepi jalan dah jdi selembut downy 4x.
-Pd org lain, awk tak hensem tp awk cukup macho di mata saya. Awak tak
popular tp awk adalah bintang hati saya. Awak tak perfect tp pd saya,
tanpa awk hidup saya TAK SEMPURNA-