// Strawberry Cupcake


Hello World! Im Amy/NAS. Was born on 15 Disember 1996 in Hospital Kota Tinggi, Johor Bahru. I was in form 5 and taken pure science. Are addicted to the camera and the colour pink. I'm searching for my strength with the help from Allah. (Y)




► My Biography
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una

My Wish ♥
♥ Berjaya dalam hidup di dunia & akhirat
♥ DEAN LIST FOR EVERY SEM
♥ Tinggi. HAHA
♥ My Mr Perfectionist


Older Post | Newer Post
Faster!
Thursday, 25 October 2012 | 1:42 pm | 0 Sweet Cupcake
25.10.12
Hai tawan-tawan.
Rindu kita tak?
Of course lah kan.
Nyenyenye~
Err. Faster? Nak pegy mana pula?
Alah untuk lembu-lembu tu haaa.
Dah nak kena korban kan?
Kesian dia :'( Tssk tsssk T.T
So, korang beraya kat mana? Korang balik kg tak? Balik?
Same goes with me. Saya pun balik juga. Dalam pukul 3 nanti maybe bertolak lah.
Yaaaayy! Bestnya balik kg.
Nah, lembu sekor. Ikhlas dari saya yg comel ni. Kuikuikui :p
Amekkaw.*macam apa dah aku tengok*
 Bapak marah tu. Jgn main-main.
Huaaaa :D

So, raya haji korang tahun ni ada tema warna untuk baju tak?
*Appoodah mcm tambi ayat*
Kita oren tau. Awwwh~
Hihihi :3
Ok lah saya nak pegi sambung kemas baju.
Gotta go! 
Assalamualaikum. Much love.

I miss u. But.. Selamat Hari Raya Aidiladha awk :)