// Strawberry Cupcake


Hello World! Im Amy/NAS. Was born on 15 Disember 1996 in Hospital Kota Tinggi, Johor Bahru. I was in form 5 and taken pure science. Are addicted to the camera and the colour pink. I'm searching for my strength with the help from Allah. (Y)




► My Biography
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una

My Wish ♥
♥ Berjaya dalam hidup di dunia & akhirat
♥ DEAN LIST FOR EVERY SEM
♥ Tinggi. HAHA
♥ My Mr Perfectionist


Older Post | Newer Post
Stay strong
Monday, 31 December 2012 | 4:10 pm | 2 Sweet Cupcake
Hi humans. Guess what? Sedar tak sedar kita dah pun berada di penghujung tahun 2012.
Macam-2 yg dah jadi tahun ni. Antara yg terindah ataupun pahit,
semuanya aku sematkan dlm kotak hati, fikiran & sebagainya.
Tapi... Sejujurnya, tahun ni byk yg pahit dr yg manis.
Hm, rasa mcm nak cepat-2 je melangkah ke tahun yg seterusnya.
Dgn tu, aku rasa beban yg ada dlm tahun 2012 ni cpt-2 dapat dihapuskan.

Kenapa dgn aku ni? Pagi-2 dah basahkan pipi dgn air mata.
Ya Allah, aku tak kuat.
Aku perlukan kekuatan.
Anyone? Lend me your shoulder, please? :'(
Ke mana perginya semua org di saat aku memerlukan?
Mungkin ada tp dah tak sama mcm dulu. Semuanya
berubah mengikut peredaran masa.
Takpe, semua ni yg akan buat aku jd lebih matang. Lebih kuat.
Tp sampai bila?
Sabar. Allah ada.
Apa-apa mintak dgn Dia. Dia dgr. Dia tak tidur.
Jgn mengeluh. Allah tak suka.
Ringankan tgn tu untuk memohon pd Dia.
Kalau bukan Dia, siapa lg? :')
Kuat lah syg. Jgn berharap kekuatan dr org lain.
Ingat ni. NOT EVERYTHING STAYS FOREVER.
#MyWishIn2013 No more tears, no more negative thinking yg selalu buat dajal dlm kepala. No more
sadness. No more pain. Focus SPM. Straight A's. InsyaAllah :)
Ini sahaja yg dapat aku luahkan melalui kata kata. Selebihnya, hanya Allah yg tahu. :)