// Strawberry Cupcake


Hello World! Im Amy/NAS. Was born on 15 Disember 1996 in Hospital Kota Tinggi, Johor Bahru. I was in form 5 and taken pure science. Are addicted to the camera and the colour pink. I'm searching for my strength with the help from Allah. (Y)




► My Biography
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una

My Wish ♥
♥ Berjaya dalam hidup di dunia & akhirat
♥ DEAN LIST FOR EVERY SEM
♥ Tinggi. HAHA
♥ My Mr Perfectionist


Older Post | Newer Post
Terkilan
Saturday, 22 December 2012 | 1:56 pm | 0 Sweet Cupcake
Hai humans. Macam mana? Sihat? Ok tak ni?
Me.. Masih dalam dunia yg penuh dgn kesakitan.
Aiyok. Apa tu? Demam panas. Hm, tak boleh tido u.....
Menyeksakan X(
Tapi, dah beransur pulih dah. :)
Title atas tu? Ya, aku sgt terkilan.
Kenapa awak berubah sampai mcm tu sekali?
Dulu kalau awak buat salah, saya masih boleh terima. Tp skrg?
Kenapa awak? Kenapa?
You've totally changed.
Dear awak, saya tak kisah kalau awak dah tak boleh sygkan sy mcm dulu.
Tp, tolong fikirkan perasaan org lain boleh?
Tak kesian ke bila tgk diorang sedih sbb perubahan awk yg drastik tu?
Melampau, tahuuuuu?!
Kalau saya suarakan semua ni pada awak pun, sy tahu awak takkan dgr.
Awak takkan ikut.
Sebab awak KERAS KEPALA, EGO.
Boleh tak awak kurangkan sikit ego awak tu?
Semua tu cuma akan menyakitkan semua org yg sygkan awak.
Saya tahu awak takkan baca blog saya ni.
Takpe laa :)
1 je sy harap dari awak.
Tolong kembalikan awak yg dulu boleh?
Sy taknak org lain bencikan awak sbb benda mcm ni.
Tolong, okay. Boleh kan awak? :')
Jgn sampai saya bencikan awak.
Sy taknak semua tu terjadi.
Sekali je awk buat saya bencikan awak, sampai bila-2 saya takkan terima awak lg dlm hidup sy.
Even sbg kawan sekalipun.
Kalau ada masalah, bgtahu. Jgn pendam. Itu pun kalau sudi :)
Saya buat mcm ni sebab....














Saya tak minta awak berubah demi saya. Tp berubahlah demi org-2 yg sygkan awak :)
Jaga diri yaaa~