// Strawberry Cupcake


Hello World! Im Amy/NAS. Was born on 15 Disember 1996 in Hospital Kota Tinggi, Johor Bahru. I was in form 5 and taken pure science. Are addicted to the camera and the colour pink. I'm searching for my strength with the help from Allah. (Y)




► My Biography
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una

My Wish ♥
♥ Berjaya dalam hidup di dunia & akhirat
♥ DEAN LIST FOR EVERY SEM
♥ Tinggi. HAHA
♥ My Mr Perfectionist


Older Post | Newer Post
Addmate
Sunday, 9 November 2014 | 11:26 pm | 0 Sweet Cupcake



Hi. Long time no see. Hihi
Hmm. Addmate? What mate?

Di sini, ingin aku luahkan satu rasa yg mungkin org takkan pernah rasa.
Atau mungkin hanya sesetengah sahaja. 
Mesti masih tertanya-tanya kan apa tu?

Addmate-> peneman setia paling rapat sampai dia pegi jamban pun kau nak ikut.
Sampai dia nak pegi mandi pun kau tarik sekali kau punya tuala.
Nampak tak dia pnya overly-attached tu? Dalam pd kau rapat mcm belangkas sampai tak boleh nak lps, 
mesti ada satu benda yg kau susah nak faham tentang dia.
Kau tahu apa? Perangai sebenar dia. Kisah hidup dia.

Dan akan ada pd 1 hari, bila kau dgn dia terpisah, dia yang akan lenyap dulu dari hidup kau.
Apa kau rasa masa tu? Sedih? Rasa macam nak terjun bangunan?
Pegi terjun kolam tak nak timbul-timbul sbb tertanya-tanya apa
sebab dia rapat dgn kau tp pd akhirnya tgglkan kau w/o trace?


Aku tahu. Kau akan rasa fed up & takkan percaya org baru yg masuk dlm hidup kau lg
setelah apa yg brlaku.

Beb. Kau cakap kau sayang dia. Kau cakap mate till jannah.
Apa kau ingat rasa sayang ni cuma utk org yg bercinta je?
Kau tahu apa patut kau buat kan?
LAKUKAN SESUATU YANG BOLEH DIA BUAT BILA DENGAN KAU JE DIA BOLEH NGAM
Tahu kenapa aku cakap mcm tu? Sebab..
Yg lepas mesti dah byk gila org yg dia tinggal kan? HAHA


So, nasihat aku. Utk diri sendiri jugak.
Nak rapat, boleh. Tp ..
Pandai-pandai sendiri.

DONE. PUBLISHED!