// Strawberry Cupcake


Hello World! Im Amy/NAS. Was born on 15 Disember 1996 in Hospital Kota Tinggi, Johor Bahru. I was in form 5 and taken pure science. Are addicted to the camera and the colour pink. I'm searching for my strength with the help from Allah. (Y)




► My Biography
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una

My Wish ♥
♥ Berjaya dalam hidup di dunia & akhirat
♥ DEAN LIST FOR EVERY SEM
♥ Tinggi. HAHA
♥ My Mr Perfectionist


Older Post | Newer Post
Takpe, pergi lah.
Monday 19 October 2015 | 10:17 am | 0 Sweet Cupcake

Bukan tak sudi menjenguk blog ini. Kadang terlalu banyak utk disisipkan di laman sesawang ini.
Cuma,
Hati ini terlalu byk memendam rasa.
Tapi takpe,
Demi kebaikan bersama.
Apa pun aku sanggup.

Aku bukan malaikat, bukan juga manusia yg maksum.
Tapi,
When it comes to something that annoyed me,
Even though that's not something yg related to myself,
Aku rasa. Aku yg terlebih rembesan air mata.

Aku tahu, kau suka cakap belakang pasal dia.
Tapi aku? Aku kawan dia.
Dia tu siapa? Mereka yg selalu kau kutuk tanpa kau sedar diri ini yg selalu telan rasa dia seperti apa.

Takpe, kau pergilah kalau kau rasa mereka semua beban.
Bukan aku tak rindu saat kau pergi nanti.
Tapi,
Aku lagi rindukan kau yg dulu.
Aku lagi memilih mereka yg kau kutuk tu.
Aku bias? Berat sebelah? Pilih kasih?
Biar....

Aku sayang mereka semua.
Aku sayang dia.
Tak sanggup aku melihat dia yg aku sayang diperlakukan sedemikian rupa.
Dia yg aku anggap pelindung aku tiap saat dilayan sedemikian.
Aku sedih.
Paling byk menangis, aku.
Kalau rasa dia buat salah, kau cuba dekati dia. Tegur.
Bukan main hentam sana hentam sini.
Jangan fikir aku diam aku tenang dengar segala benda.
Aku kenal siapa angel aku.
Ye, baik buruk semua org ada.
Tapi, 
Bercakap biar bertapis. Tgk diri sendiri. Jgn cakap org tapi berbalik pada diri.

Aku tahu kau memang ada segala benda.
Aku tak sentuh peribadi kau.
Tapi ingat,
Kau ulang sekali lagi,
Sampai mati, 
Aku ingat.

Takpe, pergi lah.
Aku dah penat.
Lagi penat kau perlakukan dia sedemikian rupa.
Sedangkan dia? Bermati-matian cuba HUSNUDZON pasal kau.

Takpe, pergi lah......