// Strawberry Cupcake


Hello World! Im Amy/NAS. Was born on 15 Disember 1996 in Hospital Kota Tinggi, Johor Bahru. I was in form 5 and taken pure science. Are addicted to the camera and the colour pink. I'm searching for my strength with the help from Allah. (Y)




► My Biography
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una

My Wish ♥
♥ Berjaya dalam hidup di dunia & akhirat
♥ DEAN LIST FOR EVERY SEM
♥ Tinggi. HAHA
♥ My Mr Perfectionist


Older Post | Newer Post
The end.
Wednesday 16 December 2015 | 3:33 pm | 0 Sweet Cupcake
Bukan hidup namanya kalau tak pernah berhadapan dengan masalah kan?
Bukan hidup juga namanya kalau tak pernah hadap ujian
yg maha hebat dan tak pernah terjangkau dek akal.



Aku juga manusia,
Punya hati. Punya perasaan.
Kau punya salah kau campak di kaki. Macam sesuatu benda yg tak pernah terjadi dan takde erti.
Salah aku?
Terus kau cop aku seolah2 aku dah confirm ahli neraka.
Allah. Aku penat.
Penat dgn dunia.
Kadang aku terfikir silap aku di mana sampai aku diuji sebegini rupa.
Tapi, aku tahu.
Baik buruk sesuatu yang terjadi pasti ada hikmah.


Takpe.
Semoga Allah merahmati semua.
p/s: Al-fatihah untuk arwah umi. Semoga sentiasa dicucuri rahmatNya dan ditempatkan di
kalangan orang-orang yang beriman. Baru je tgok umi waktu kak ika kawin.
Allah lebih menyayangimu.
Salam sayang dari sini, umi.
Umi bakal dirindui. Allahu.
DARI ALLAH KAMI DATANG, DARI ALLAH JUA KAMI KEMBALI.