// Strawberry Cupcake


Hello World! Im Amy/NAS. Was born on 15 Disember 1996 in Hospital Kota Tinggi, Johor Bahru. I was in form 5 and taken pure science. Are addicted to the camera and the colour pink. I'm searching for my strength with the help from Allah. (Y)




► My Biography
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una

My Wish ♥
♥ Berjaya dalam hidup di dunia & akhirat
♥ DEAN LIST FOR EVERY SEM
♥ Tinggi. HAHA
♥ My Mr Perfectionist


Older Post | Newer Post
Hidup.
Saturday 18 March 2017 | 10:43 am | 0 Sweet Cupcake

Assalamualaikum my lovely cupcake.





Hidup ini terlalu indah utk ditangisi.
Tapi bukan bererti hidup ini tiada satu pun ujian yg mendatang.
Kadang kala, apa pun yg terjadi.
Mungkin saja itu adalah kifarah.
Atau mungkin juga, ujian.
Ujian yg akan menguatkan manusia.

Aku masih lagi di takuk yg sama.
Aku tidaklah begitu kuat.
Malah mungkin lemah dr kalian semua.
Cuma,
Aku cuba.
Untuk tidak nampak lemah di mata manusia.

Persoalannya.
Kuatkah aku?
Untuk mengharungi segala liku-liku dan onak ranjau kehidupan.

Betul lah apa org kata.
Untuk menjadi kuat,
Kita perlu hadap sesuatu yg tak pernah kita jangka.
Perit pada awalnya.
Bahagia datang kemudian.

Aku cuma ingin ucapkan terima kasih,
Pada yg sentiasa support dari belakang.

Untuk mak abah,
Terima kasih kerana telah membesarkan kakak.
Tanpa kenal erti penat lelah.

Untuk adik-adik kakak,
Terima kasih kerana sentiasa menghiburkan.

Untuk abang,
Terima kasih kerana jd abg yg terbaik di antara yg terbaik.
Terima kasih juga kerana sentiasa bersama adik through thick and thin.

Untuk kakak,
Terima kasih kerana mempercayai adikmu ini.
Adik sentiasa doakan kebahagiaan kakak.
Percayalah hidup ini tidak begitu kejam.
Kuncinya, doa.

Kepada sahabat baik,
Terima kasih kerana sentiasa menyokong.
Jasamu sentiasa dikenang.

Kepada semua yg sentiasa di depan dan di belakang saat aku jatuh,
Terima kasih.
Hanya Allah yg mampu membalas budi baik kalian.
Aku sayang semuanya lillahitaala.

Till then, take care and be safe.